sábado, julho 14, 2007

Sem título também.

I want to give you my breath, my strength,
my will to be here
That's the least I can do,
Let me cater to you
Through the good (good)
The bad (bad)

the ups and the downs (ups and downs)
I'll still be here for you
Let me cater to you
Cause you're beautiful (you're beatiful)
I love the way you are (you are)
Fullfill your every desire (desire)
Your wish is my command (command)
I want to cater to my man
Your heart (your heart)
So pure your love shines through (shines through)
The darkness we'll get through (so much)
So much of me is you (is you)
I want to cater to my man


Aquela música! IAOSDHAOISDHOAS
Biiiiiii, minha parceirinha preferida. Cúmplice.
HAHA
Te amo demais, meeesmo!

Um comentário:

  1. ai que lindo amiga!!!
    ohn, te amo demaaais natizinha, tu ja ta cansada de saber disso né?!
    a gente tem que apavorar muito nessas ferias né?!
    te amo demais do mais do demais!!!!
    :******************* (L)


    conta comigo SEMPRE, ta ligada?
    parceiriiiiinha prefers!!!

    ResponderExcluir